Vezi mai mult
Raportează Tudor Maracineanu 2015-01-28 21:04:12:
Alta solutie nici nu era! Asta din motiv ca PL are niste conditii greu de acceptat pentru celelalte doua partide! Poate nu e cea mai buna solitie dar asta avem acum!
Geniu Pad:
Adevărul întotdeauna a fost greu sau chiar imposibil de acceptat pentru unii.
Ion bogaiciuc:
Pl-ul nu a inaintat conditii grele de acceptat pentru parcursul european, dar pentru sefiilor sint greu de acceptat, avind frica sa nu nimerasca la racoare odata cu reformarea just
Raportează Sergiu Bargan 2015-01-28 15:03:41:
Avem nevoie de continuitate, nu de obsesii si frustrari
Valentin Cristea:
Să înțelegem că continuitatea înseamnă furtul moldtelecomului, CFM și a tot ce a mai rămas, în afară de BEM și aeroport?
Geniu Pad:
Ce înțelegi tu prin continuitate?Reformă în justiție este o obsesie?Tu n-ai nevoie de așa ceva?Să presupunem că femeia ta te-ar înșela,în viziunea ta este obsesie sau continuitate?
Raportează Sergiu Galusca 2015-01-28 14:44:16:
Avem razboi, la 600 km de noi, nu e timp de joaka in alegeri anticipate
Răzvan Chirița:
Și tu chiar crezi că actuala guvernare va schimba ceva în această privință? Ori alegeri anticipate, ori o guvernare de râsul găinilor - aceleași lucruri.
Geniu Pad:
Actuala guvernare îți conferă stabilitate? Să-l lăsăm pe Lupu să ne schieze în pace și liniște.
Raportează Alexandru Severin 2015-01-28 14:38:30:
Au făcut bine ei. Poate i-a veni mintea la loc lui Ghimpu și a mai lăsa un pic din radicalitatea sa. Dar în același timp, în AIE2 cele mai mari piedici au fost din partea PL.
Pavel Taran:
Prin asta PL-ul a fost si este unicul garant al drumului spre UE. In AIE2 le-a cam dat peste maini si au fost dati la o parte!
Alexandru Severin:
Poate știi, poate nu.. dar PL nu a dorit să voteze nici codul educației. Și multe alte legi au fost anulate de azi pe mîine din cauza PL
Pavel Taran:
A existat motive clare care au determinat aceasta! La fel ca si le 30min de pauza cerute la primele sedinti :)
Alexandru Severin:
Nu știu cum, dar la o groază de proiecte de lege, indiferent de domeniu, se ajungea la unire, NATO și anti-rusia. Nu că sunt împotrivă, dar asta nu-i necesar de adus mereu în vorbă
Pavel Taran:
Selectezi si tu ce-ti convine, fii mai obiectiv si critic la toata mass-media din tara!Esti baiat bravo! Bafta
Alexandru Severin:
Nu că selectez. Dar ești și tu conștient că fără votul PCRM nu poate fi ales Președintele. Iar referendum... a mai fost o încercare. Care-i garantul că a 2-a oară o să meargă?
Pavel Taran:
Acum APME o sa caute voturi si o sa faca mul mai multe compromisuri si nu doar, in cazul in care nu este act secret cu PCRM!
Vasile Calistru:
Crezi tu? Liberalii au inaintat niste cerinte clare si simple. Una este procurorul strain. Unde vezi radicaliate. E simplu, ceilalti doi stiu ca asta ar insemna sfirsitul lor.
Raportează Козырь Стрекий 2015-01-28 09:06:35:
Pentru ce sa imparti oaia in 3, daca se poate si in 2)
Raportează Tatiana Arpentii 2015-01-27 23:04:37:
Stim cu totii ca Ghimpu nu are chiar cel mai adecvat comportament!
Pavel Taran:
Dar are propuneri similare cu cele ale UE si in iteresul nostru!
Geniu Pad:
Gestul lui Lupu către popor a fost mai adecvat? Să nu uităm la ce nivel suntem și sub cine am fost timp de 200 de ani. O fi d-nul Ghimpu cioban, dar are grijă de oi nu ca Lupu.
Ion Calancea:
Tatiana fiecare din noi mai neglijeaza comportamentul citeodata! Dar politica care o duce dnl.Ghimpul e una corecta si benefica pentru viitorul tau. Asta ar trebui de apreciat!
Dima Zaharia:
Nu aveti cui explica
Marius Chiriță:
In primul rand, NU conteaza comportamentul, ci principiile si promisiunile pe care PL inca le mai promoveaza, spre deosebire de celelalte partide "pro-europene"!
Marius Chiriță:
Exercitiu: Incearca sa compari comportamentul lui Lupu, fata de de cel al lui Ghimpu... Care e mai adecvat?
Raportează Andrei Oțel 2015-01-27 21:13:20:
+
Raportează Elena Popov 2015-01-27 18:19:50:
Apucaturile lui Ghimpu nu pot fi tolerate la nesfarsit. PL a demonstrat ca este un partid care stie sa tina in mina doar microfonul, in rest efect zero
Dragos Guja:
Cu sau fara PL avem un scop , pe care toti il stim. Si sunt mai mult ca sigur ca aceste doua partide o sa faca tot posibilul ca el sa fie realizat !
Pulbere Alexandru:
drept #dragos, dar tot nu mă așteptam aceasta de la Filat, ma gindeam că e mai puțin egoist, la urma urmei ghimpu avea să-l ințeleagă și eventual pe el să-l scape de inchisoare
Geniu Pad:
Cînd ai ca scop integrarea în UE fără comuniști nu refuzi un procuror din UE, reforma în justiție este vitală pentru noi. De ce au refuzat varianta propusă de PL cu procurorul?
Cronos Lex:
PL a demostrat foarte multe lucru pentru cei care se informeaza ,si foarte putzine pentru cei cersesc informatiile numai dintr-o sursa
Nike Opa:
Ce vor reusi ? voua nu va zice nimic ca toti au votat pentru alianta pentru europa?si ei ce fac?ii baga pe rahati de comunisti cu ei?ghimpu apucaturi?sa fim seriosi,vorbiti prostii
Geniu Pad:
Ghimpu are apucături, dar Lupu, cînd schiiază peste tot neamul basarabean n-are apucături? Între d. Ghimpu și mafioții celorlalte partide e o diferență ca de la cer la pămînt.
Raportează Ion bogaiciuc 2015-01-31 11:53:55:
Aceasta nu este o alianta PD-PLDM dar una PD-PLDM-PCRM, sa nu duca lumea in eroare ca ei vor in europa eu vor mai departe sa fure, si sa isi poata ascunde cele furate. RUSINE!!!
Raportează Colea Ciornii 2015-01-31 08:53:52:
Un guvern minoritar nu o sa functioneze mult timp....si acesti oameni nu au demnitate si nici minte ca sa conduca un popor intreg...ei tot sunt niste marionete ale lui Plahotniuc
Raportează Ilie Bivol 2015-01-31 05:07:02:
Am votat pentru un viitor mai bun pentru adevăr și dreptat dar nu pentru șmecherii de aste. Acești oameni sunt nerușinați, scuipă o țară întreagă drept în față :(
Raportează Lipca Ion 2015-01-30 23:05:14:
Fara PL inseamna fara UE si impreuna cu Rusia. Se pregateste o tradare fara precedent , vor vinde CFM ,Moldetecom si alte companii importante Rusiei .ei sunt oameni fara demintate
Raportează Irusha Cuciuc 2015-01-30 22:49:10:
Am votat pentru un viitor PROEu,pt stabilitate,respect,să dezvoltăm țara, să ne mândrim-că e cu ce..să creștem,să tindem spre mai bine,... ci să nu ne întoarcem de unde am pornit
Raportează Clim Alexandru 2015-01-30 22:11:56:
Avem nevoie de majoritati,numai cu majoritatea putem face schimbari radicale,ajunge atitea minciuni timp de 5 ani din 2009.
Raportează Olesea Perean 2015-01-30 20:17:16:
Nu pentru asta au fost votati, sa se alieze cu Comunisitii
Raportează Ion Drăgănel 2015-01-30 19:51:04:
Moldova are nevoie de altcineva, care nu a fost pana acuma la putere.
Raportează Petru Botezatu 2015-01-30 18:40:30:
Moldova fără Voronin, Moldova fără Filat!
Raportează Ion Tcaci 2015-01-30 18:39:34:
A fost rau are sa fie si mai rau.
Raportează Decebal Parii 2015-01-30 17:25:55:
O sa ajungem iar aliati a Rusiei cu asa alianta
Raportează Seremet Catalin 2015-01-30 17:12:41:
Ca sa avem un parcurs european cum am inceput, este necesar ca coalitia sa fie formata din toate trei partide. Aici e clar ca fiecare nau putut imparti cite ceva
Raportează David Stefan 2015-01-30 16:57:39:
Tara și asa se afla intr-o rîpă...Odată cu schimbarile prin instituțiile de stat sa așteptat schimbări și în țară. Dar cînd fiecare are interese propii pe baza noastră stăm pe loc.
Raportează Valeriu Macovei 2015-01-30 16:32:13:
est o coalitie pentru afacerile celor trei vlazi nu pntru cetateni si parcursul uropean.
Raportează Vasile Calistru 2015-01-30 14:37:37:
Fara liberali nu exista curs european. Astia doi vor face doar un joc formal, dar dupa culise se vor sfida interesele tarii.
Raportează Dima Zaharia 2015-01-30 14:07:01:
no comments
Raportează Sergiu Capatina 2015-01-30 13:59:17:
No comment, cei care inteleg inteleg.
Raportează Geniu Pad 2015-01-30 13:34:37:
Cred că nu este nevoie de cuvinte, acțiunile lui Filat și Lupu spun tot.Și-au asumat responsabilitatea pentru 4 ani cu 42 de mandate și cerșesc voturile PL.Iresponsabilitate totală
Raportează Radu ST 2015-01-30 12:41:59:
Tinerii au iesit in strada pe 6-7 aprilie pentru a scapa de PCRM. Acuma se incearca de a aduce la guvernare PCRMul prin usa din spate!!!
Raportează Ion Lazar 2015-01-30 12:39:43:
Fiindca liderii de facto a acestor partide si inca o parte din mebrii lor au furat tara ca in codru,i-ar arangamentele de dupa alegeri le fac cu scopul de a fura in continuare.
Raportează Dumitru Harea 2015-01-30 12:15:12:
Coruptia,saracia,somajul,minciuna,lasitatea,dependenta de Kremlin! Toate acestea ii caracterizeaza...
Raportează Dan Bondarenco 2015-01-30 09:54:57:
În campanie au vorbit de UE,dar după alegeri au scuipat în UE și au făcut coaliție cu comuniștii.Cred că e clar pentru toți de ce Filea și Plaha nu doresc un procuror european .
Raportează Sergiu Losețchi 2015-01-29 21:28:49:
O coalitie minoritara ii face dependenti de partidele din afara guvernarii, ceea ce poate crea dificultati pentru cursul reformator si european.
Raportează Valentin Cristea 2015-01-29 11:44:42:
Este o coaliție a trei grupuri oligarhico-mafiote, dintre care două grupuri (vlad filat și vlad plahotniuc) sunt evidente, iar grupul voronin este conspirat. Mafia nu acceptă PL.
Raportează Nicu Ştefan 2015-01-29 06:53:21:
Au furat in 5 ani de zile mai mult decit au furat comunistii in 8 ani...
Raportează Dima Virlan 2015-01-29 06:22:31:
Se gândesc doar la buzunarul lor si nicidecum la oameni
Raportează Sergiu Stamatov 2015-01-29 03:05:50:
pentru ca sunt javre ale natiunii, care profita de flexibilitatea legilor pe care singuri le genereaza, evitand angajamentele luate fata de ue si in primul rand fata de popor. pace
Raportează Petru Golovco 2015-01-28 23:26:35:
Fara PL, cursul european al RM va fi stagnat, iar Moscova va fi mai aproape de Chisinau.... Voronin a adus mult necaz cetatenilor si probabil o va face in continuare!
Raportează Vitalie Alexa 2015-01-28 23:12:56:
Mergem in directie gresita ! Se gindesc doar la avantaje pe termen scurt, oameni cu mintea scurta
Raportează Catalin Babalau 2015-01-28 22:23:58:
Nu a mai avut PL conditii grele , pina la urma , ei nu doresc nicidecum un procuror general din EU , in asha caz ei nu vor mai putea sa lucreze in voie :D
Raportează Angela Tonjoc 2015-01-28 21:23:37:
vor să fure între ei
Raportează Airini Cristian 2015-01-28 20:57:43:
Excluderea Partidului Liberal , iar coalitia din umbra dintre PCRM si aceste aceste doua partide, duce la piederea increderii in ceea ce priveste viitorul european
Raportează Nike Opa 2015-01-28 19:59:04:
Coalitia PD-PLDM , pe la spate cu comunistii nu e solutie pentru Moldova pe cale Europeana
Raportează cool dy 2015-01-28 19:29:14:
pentru Europa, dar nu pentru Asia
Raportează Plămădeală Pavel 2015-01-28 16:43:00:
Cind doresti sa construesti ceva bun si frumos ai nevoie de ajutor si control ,iar cind vrei sa furi e bine sa stie cit mai putina lume pentru a putea controla totul.
Raportează Vladislav Gaitur 2015-01-28 16:11:43:
Este o alinta, care o sa fure cetatenii acestei tari in continuare, alinta oligarhica nu o sa duca la nimic bun, astea se gindesc doar la binele personal.
Raportează Viorel Schnaps 2015-01-28 14:52:18:
O alianta cu comunistii va distruge tara.
Raportează Dragush Ala 2015-01-28 14:40:24:
Este o coalitie dubioasa, conditionata de interese personale,in detrimentul necesitatilor oamenilor si a tarii.
Raportează Ruslan Lisnic 2015-01-28 14:24:23:
Filat si Lupu sunt doua dihanii care ne vand viitorul nostru si a copiilor .
Sergiu Galusca:
cind filat a iesit si ia spus lui Plahotniuc in fata cine e, nu prea tin minte PL, l-a sustinut, au nu au tacut ca tzinsii. nu am auzit critici de la ghimpu lui plahotniuc. suspect
Raportează Stela Enachi 2015-01-28 14:17:36:
Apreciez ca fiind o coalitie pro-comunista. Aceasta coalitie niciodata nu putea fi pro-europeana formata din sclavii rusiei.
Sergiu Galusca:
cind, socialistii au votat presedintele, astfel evitind alegeri anticipate, atunci cum sa gindim... adica cind liberalii sunt la guvernare, e convinabil, si se poate de tacut si
Raportează Beatrice Dornean 2015-01-28 12:25:17:
Pentru ca aceasta coaliție monstruoasa vor distruge țara asta.
Raportează Elena Ceban 2015-01-28 12:25:02:
Un guvern minoritar este unul vulnerabil, cu mici şanse de supravieţuire, iar un guvern minoritar PLDM-PD cu susţinerea PCRM, este un guvern anti-european şi mult prea suspect!
Raportează Dan Nicul 2015-01-28 12:21:22:
Va fi o guvernare instabila cu foarte multe divergente, putine sanse de mentinere la guvernare.
Raportează Alexandru Predenciuc 2015-01-28 11:55:41:
Coalitie care a luptat contra comunictilor...acum coopereaza cu ei!! Moldova fara comunisti in anul 2009 si acum Moldova cu comunisti???
Raportează Ion Calancea 2015-01-28 11:41:40:
Nu sunt deacord cu coalitia data pentru ca se observa foarte bine cum PD-ul isi creaza planurile meschine pas cu pas.
Raportează Nicoleta Buca 2015-01-28 11:40:29:
Tradatorii neamului
Raportează viatlii Vintea 2015-01-28 11:34:54:
Coalitia era necesara si chiar obligatorie de facut in comun cu PL. PD e un partid putred de banditi si mafioti, deaceea nu doresc un procuror din extern si neafiliat politic.
Raportează Schidu Ștefan 2015-01-28 11:34:34:
Să spui în campania că faci alianță cu PL și să faci PCRM este o TRĂDARE a electoratului care te-a votat. Dacă spuneau că vor cu PCRM, nici pragul electoral nu treceau. ROȘCA 2.
Raportează Ionel Pușcaș 2015-01-28 11:20:10:
Electoratul nu uită că până recent sloganul liberal-democraţilor era „Moldova fără sărăcie, Moldova fără comuniști!”. Iar acum PLDM s-a unit cu comuniștii
Sergiu Bargan:
Inca nu mi-ai raspuns vizavi de alintele PL-PCRM in CMC
Raportează Pavel Taran 2015-01-28 10:39:12:
O coalitie sustinuta de PCRM blocheaza,intoarce calea spre UE, dovada este actul de constituire si intelegerile secrete cu comunistii, plus EU a facut recomandari nesustinute de ei
Ionel Pușcaș:
De acord cu tine Pavel 100%
Răzvan Chirița:
Partidul Liberal a rămas, într-un final, singurul partid parlamentar care nu a compromis în niciun fel ideea de integrare europeană. Electoratul PLDM-ului însă, a cam dat-o-n bară.
Raportează Petru Gorodetchi 2015-01-28 10:34:34:
nu-i bine
Raportează Victor Zagorodniuc 2015-01-28 10:34:21:
Hoţii să stea la puşcărie!
Raportează Scurtu Gheorghe 2015-01-28 09:07:09:
E clar că fără PL mai ușor vor spăla bani
Raportează Stela Savcova 2015-01-28 01:41:44:
Sint integri si au propuneri constructive inclusiv ce tine de procuror din afara
Raportează Dumitru Tcacenco 2015-01-27 23:46:33:
Partidul Liberal este garantul spre o moldova europeana, vreau PL sa aiba pirgii, sa aiba ministere, sa avem un procuror european
Raportează Viorel Munteanu 2015-01-27 23:03:24:
ce fel de coalitie neavind o majoritate parlamentara? rezulta ca au ceva planuri care nu sunt declarate
Geniu Pad:
Păi ei întotdeauna au avut planuri, scopuri ascunse și murdare, care sau dovedit a fi contra intereselor poporului.
Raportează Nastinka Funica 2015-01-27 22:55:18:
Dacă ajunge Lupu la putere, e mai vai și amar de poporul nostru decît e acum. Nu uitați cine l-a ajutat pe Plahotniuc să fure banii noștri și a părinților noștri.
Raportează Cronos Lex 2015-01-27 22:17:54:
Sunt pentru faptul ca procurorul general sa fie un european, asta asa puna capat cumatrismului din "justitia moldoveneasca", iar PL promoveaza anume aceasta idee
Raportează Eugen Vasilachi 2015-01-27 22:07:09:
PDM este principala problema in formarea coalitiei PL-PLDM-PD...PD nu doreste un procuror european..! JOS LUPU, JOS PLAHOTNIUC..!!!
Raportează Iuliana Cantaragiu 2015-01-27 22:04:04:
Durata de viata a unui guvern minoritar nu este mare. Iar acest lucru inseamna instabilitate si neatractivitate pt investitori. Oricand putem sa ne asteptam la alegeri anticipate.
Raportează Ciprian Griţco 2015-01-27 21:38:30:
PL era pentru ei un partener incomod de guvernare, dar adevărul e că nu se dorește reformarea justiției și procuraturii, pentru că astfel, primii vizați vor fi chiar politicienii!
Raportează Alex de la Ciocana 2015-01-27 21:31:23:
PD-ul e "agentura" Rusiei in Moldova. Filat e ostaticu si complicile lor. Padurea Domneasca,7 aprilie,aeroportul rusilor, banca de economii,miliardul furat de Shor,leul deapreciat
Raportează Nicolae Chetrari 2015-01-27 21:30:50:
Este un pas greșit, care în mod sigur va eșeua. Republica Moldova are nevoie de o guvernare stabilă, care să întreprindă acțiuni dure, dare necesare, din păcate așa ceva nu vom ave
Raportează Damian Ţurcanu 2015-01-27 21:19:56:
Nu monstruoasei coaliţii !!!
Raportează Dan Frunza 2015-01-27 21:19:29:
CONTRA!!!!! Deoarece aavem nevoie de specialisti noi, Europeni care poate vor scoate Moldova din groapa asta de ... undei acum
Raportează Alexandru Sîrbu 2015-01-27 20:53:25:
Alianta creata dintre doua partide de hoți nu are cum merge înainte.. E necesar inca un partid la fel de hot și corupt și va fi totul OK
Raportează Dianna Volohov 2015-01-27 20:38:25:
Am votat Contra nu pentru ca nu sustin directia politicii europene, dar pentru ca prin o astfel de alianta aceasta directie nu mai suna real, poate e doar un truc politic pentru PL
Raportează Mihai Melnic 2015-01-27 20:30:03:
Nici nu miroase a democratie, ati omis partidul PL din simplu motiv ca dvs ati dorit sa va ascundeti mai departe incalcarile legii
Raportează Dorina Capatina 2015-01-27 20:27:31:
Imi pare foarte rau ca inainte de alegeri ne promiteau un viitor european, dar acum cu aceasta coalitie nu avem in genere viitor...
Raportează Iurie Caminschi 2015-01-27 20:16:35:
Moldova fara COMUNISTI!!!! .......... ai vostri VLADUTI (Filew, Plaha, Vorona)
Raportează Pulbere Alexandru 2015-01-27 20:13:50:
4 ani e puțin pentru a face bine, însă e mult a face rău. mi se pare că acum, acești 4 ani, vor trece foarte greu, sincer.
Mihai Palade:
PL era opozitie in Alinata lor de hotie!!! au eliminato ca sa fure mai mult....
Raportează Johnny Alici 2015-01-27 20:02:48:
PLDM va fi manipulat de PD
Raportează Viorel Rodideal 2015-01-27 19:50:29:
Avem o clasa politica care doar isi apara afacerile. Iar asta nu se va schimba cel putin inca 4 ani :/
Raportează Ionascu Denis 2015-01-27 19:38:00:
Ei nu au un scop catre oameni din tara, ci doar buzunarul si beneficii personale. PLDM deja nu mai vor in UE, erau cei care au inceput pasul european cu glas puternic, deci CONTRA.
Raportează Eugen Burlea 2015-01-27 19:32:50:
Scopul?!
Raportează Munteanu Dragos 2015-01-27 19:22:21:
Sunt pentru faptul ca procurorul general sa fie un european, asta asa puna capat cumatrismului din "justitia moldoveneasca", iar PL promoveaza anume aceasta idee.
Dragos Guja:
Anume european ? :D Pai uite ca Lupu a declarat ca institutiile de drept vor fi depolitizate, e o asa mare diferenta, sau sustii asta pentru ca asa a zis Ghimpu ?
Pulbere Alexandru:
nu pt că o zis ghimpu, oamenii de pe toritoriile acestea ( ucraina , md) nu au destulă voință de sine, doar la furat. eu aș spune ce e pace in ucraina dupa aducerea judecătorilor
Raportează Vlad Corobceanu 2015-01-27 19:14:31:
alaturi e razboi dar noi ne jucam de-a politica moldoveneasca si partajarea functiilor in stat.
Iuliana Cantaragiu:
Durata de viata a unui guvern minoritar nu este mare. Iar acest lucru inseamna instabilitate si neatractivitate pt investitori. Oricand putem sa ne asteptam la alegeri anticipate.
Raportează Dumitru Gandraman 2015-01-27 18:01:27:
Contra intereselor de partid si celor care fac guverne minoritare doar ca sa se aleaga cu functii mai multe.
Corina Plăcintă:
Pur si simplu isi bat joc de noi, toti, asa fotolii importante avem noi ca nu le pot imparti?Noi avem incredere in ei, iar ei... isi apara doar interesele personale.
Corina Plăcintă:
Nu merita nici unul din partide sa fie la putere si inca nu sa nascut omul care intradevar sa-i pese catu-si de putin de tara lui. Mii rusine ca traiesc in asa tara
Ionel Pușcaș la 01/28 11:20:
Electoratul nu uită că până recent sloganul liberal-democraţilor era „Moldova fără sărăcie, Moldova fără comuniști!”. Iar acum PLDM s-a unit cu comuniștii
Sergiu Bargan:
Inca nu mi-ai raspuns vizavi de alintele PL-PCRM in CMC
Pavel Taran la 01/28 10:39:
O coalitie sustinuta de PCRM blocheaza,intoarce calea spre UE, dovada este actul de constituire si intelegerile secrete cu comunistii, plus EU a facut recomandari nesustinute de ei
Ionel Pușcaș:
De acord cu tine Pavel 100%
Răzvan Chirița:
Partidul Liberal a rămas, într-un final, singurul partid parlamentar care nu a compromis în niciun fel ideea de integrare europeană. Electoratul PLDM-ului însă, a cam dat-o-n bară.
Eugen Vasilachi la 01/27 22:07:
PDM este principala problema in formarea coalitiei PL-PLDM-PD...PD nu doreste un procuror european..! JOS LUPU, JOS PLAHOTNIUC..!!!
Ionascu Denis la 01/27 19:38:
Ei nu au un scop catre oameni din tara, ci doar buzunarul si beneficii personale. PLDM deja nu mai vor in UE, erau cei care au inceput pasul european cu glas puternic, deci CONTRA.
Vlad Corobceanu la 01/27 19:14:
alaturi e razboi dar noi ne jucam de-a politica moldoveneasca si partajarea functiilor in stat.
Iuliana Cantaragiu:
Durata de viata a unui guvern minoritar nu este mare. Iar acest lucru inseamna instabilitate si neatractivitate pt investitori. Oricand putem sa ne asteptam la alegeri anticipate.
Nastinka Funica la 01/27 22:55:
Dacă ajunge Lupu la putere, e mai vai și amar de poporul nostru decît e acum. Nu uitați cine l-a ajutat pe Plahotniuc să fure banii noștri și a părinților noștri.
Scurtu Gheorghe la 01/28 09:07:
E clar că fără PL mai ușor vor spăla bani
Victor Zagorodniuc la 01/28 10:34:
Hoţii să stea la puşcărie!
Pulbere Alexandru la 01/27 20:13:
4 ani e puțin pentru a face bine, însă e mult a face rău. mi se pare că acum, acești 4 ani, vor trece foarte greu, sincer.
Mihai Palade:
PL era opozitie in Alinata lor de hotie!!! au eliminato ca sa fure mai mult....
Dumitru Tcacenco la 01/27 23:46:
Partidul Liberal este garantul spre o moldova europeana, vreau PL sa aiba pirgii, sa aiba ministere, sa avem un procuror european
Raportează
Alexandru Severin la 01/28 14:38:
Au făcut bine ei. Poate i-a veni mintea la loc lui Ghimpu și a mai lăsa un pic din radicalitatea sa. Dar în același timp, în AIE2 cele mai mari piedici au fost din partea PL.
Pavel Taran:
Prin asta PL-ul a fost si este unicul garant al drumului spre UE. In AIE2 le-a cam dat peste maini si au fost dati la o parte!
Alexandru Severin:
Poate știi, poate nu.. dar PL nu a dorit să voteze nici codul educației. Și multe alte legi au fost anulate de azi pe mîine din cauza PL
Pavel Taran:
A existat motive clare care au determinat aceasta! La fel ca si le 30min de pauza cerute la primele sedinti :)
Alexandru Severin:
Nu știu cum, dar la o groază de proiecte de lege, indiferent de domeniu, se ajungea la unire, NATO și anti-rusia. Nu că sunt împotrivă, dar asta nu-i necesar de adus mereu în vorbă
Pavel Taran:
Selectezi si tu ce-ti convine, fii mai obiectiv si critic la toata mass-media din tara!Esti baiat bravo! Bafta
Alexandru Severin:
Nu că selectez. Dar ești și tu conștient că fără votul PCRM nu poate fi ales Președintele. Iar referendum... a mai fost o încercare. Care-i garantul că a 2-a oară o să meargă?
Pavel Taran:
Acum APME o sa caute voturi si o sa faca mul mai multe compromisuri si nu doar, in cazul in care nu este act secret cu PCRM!
Vasile Calistru:
Crezi tu? Liberalii au inaintat niste cerinte clare si simple. Una este procurorul strain. Unde vezi radicaliate. E simplu, ceilalti doi stiu ca asta ar insemna sfirsitul lor.
Raportează
Elena Popov la 01/27 18:19:
Apucaturile lui Ghimpu nu pot fi tolerate la nesfarsit. PL a demonstrat ca este un partid care stie sa tina in mina doar microfonul, in rest efect zero
Dragos Guja:
Cu sau fara PL avem un scop , pe care toti il stim. Si sunt mai mult ca sigur ca aceste doua partide o sa faca tot posibilul ca el sa fie realizat !
Pulbere Alexandru:
drept #dragos, dar tot nu mă așteptam aceasta de la Filat, ma gindeam că e mai puțin egoist, la urma urmei ghimpu avea să-l ințeleagă și eventual pe el să-l scape de inchisoare
Geniu Pad:
Cînd ai ca scop integrarea în UE fără comuniști nu refuzi un procuror din UE, reforma în justiție este vitală pentru noi. De ce au refuzat varianta propusă de PL cu procurorul?
Cronos Lex:
PL a demostrat foarte multe lucru pentru cei care se informeaza ,si foarte putzine pentru cei cersesc informatiile numai dintr-o sursa
Nike Opa:
Ce vor reusi ? voua nu va zice nimic ca toti au votat pentru alianta pentru europa?si ei ce fac?ii baga pe rahati de comunisti cu ei?ghimpu apucaturi?sa fim seriosi,vorbiti prostii
Geniu Pad:
Ghimpu are apucături, dar Lupu, cînd schiiază peste tot neamul basarabean n-are apucături? Între d. Ghimpu și mafioții celorlalte partide e o diferență ca de la cer la pămînt.
Raportează
Tatiana Arpentii la 01/27 23:04:
Stim cu totii ca Ghimpu nu are chiar cel mai adecvat comportament!
Pavel Taran:
Dar are propuneri similare cu cele ale UE si in iteresul nostru!
Geniu Pad:
Gestul lui Lupu către popor a fost mai adecvat? Să nu uităm la ce nivel suntem și sub cine am fost timp de 200 de ani. O fi d-nul Ghimpu cioban, dar are grijă de oi nu ca Lupu.
Ion Calancea:
Tatiana fiecare din noi mai neglijeaza comportamentul citeodata! Dar politica care o duce dnl.Ghimpul e una corecta si benefica pentru viitorul tau. Asta ar trebui de apreciat!
Dima Zaharia:
Nu aveti cui explica
Marius Chiriță:
In primul rand, NU conteaza comportamentul, ci principiile si promisiunile pe care PL inca le mai promoveaza, spre deosebire de celelalte partide "pro-europene"!
Marius Chiriță:
Exercitiu: Incearca sa compari comportamentul lui Lupu, fata de de cel al lui Ghimpu... Care e mai adecvat?
Raportează
Dumitru Gandraman la 01/27 18:01:
Contra intereselor de partid si celor care fac guverne minoritare doar ca sa se aleaga cu functii mai multe.
Corina Plăcintă:
Pur si simplu isi bat joc de noi, toti, asa fotolii importante avem noi ca nu le pot imparti?Noi avem incredere in ei, iar ei... isi apara doar interesele personale.
Corina Plăcintă:
Nu merita nici unul din partide sa fie la putere si inca nu sa nascut omul care intradevar sa-i pese catu-si de putin de tara lui. Mii rusine ca traiesc in asa tara
Raportează
Munteanu Dragos la 01/27 19:22:
Sunt pentru faptul ca procurorul general sa fie un european, asta asa puna capat cumatrismului din "justitia moldoveneasca", iar PL promoveaza anume aceasta idee.
Dragos Guja:
Anume european ? :D Pai uite ca Lupu a declarat ca institutiile de drept vor fi depolitizate, e o asa mare diferenta, sau sustii asta pentru ca asa a zis Ghimpu ?
Pulbere Alexandru:
nu pt că o zis ghimpu, oamenii de pe toritoriile acestea ( ucraina , md) nu au destulă voință de sine, doar la furat. eu aș spune ce e pace in ucraina dupa aducerea judecătorilor
Raportează
Pavel Taran la 01/28 10:39:
O coalitie sustinuta de PCRM blocheaza,intoarce calea spre UE, dovada este actul de constituire si intelegerile secrete cu comunistii, plus EU a facut recomandari nesustinute de ei
Ionel Pușcaș:
De acord cu tine Pavel 100%
Răzvan Chirița:
Partidul Liberal a rămas, într-un final, singurul partid parlamentar care nu a compromis în niciun fel ideea de integrare europeană. Electoratul PLDM-ului însă, a cam dat-o-n bară.
Raportează
Sergiu Galusca la 01/28 14:44:
Avem razboi, la 600 km de noi, nu e timp de joaka in alegeri anticipate
Răzvan Chirița:
Și tu chiar crezi că actuala guvernare va schimba ceva în această privință? Ori alegeri anticipate, ori o guvernare de râsul găinilor - aceleași lucruri.
Geniu Pad:
Actuala guvernare îți conferă stabilitate? Să-l lăsăm pe Lupu să ne schieze în pace și liniște.
Raportează
Sergiu Bargan la 01/28 15:03:
Avem nevoie de continuitate, nu de obsesii si frustrari
Valentin Cristea:
Să înțelegem că continuitatea înseamnă furtul moldtelecomului, CFM și a tot ce a mai rămas, în afară de BEM și aeroport?
Geniu Pad:
Ce înțelegi tu prin continuitate?Reformă în justiție este o obsesie?Tu n-ai nevoie de așa ceva?Să presupunem că femeia ta te-ar înșela,în viziunea ta este obsesie sau continuitate?
Raportează
Tudor Maracineanu la 01/28 21:04:
Alta solutie nici nu era! Asta din motiv ca PL are niste conditii greu de acceptat pentru celelalte doua partide! Poate nu e cea mai buna solitie dar asta avem acum!
Geniu Pad:
Adevărul întotdeauna a fost greu sau chiar imposibil de acceptat pentru unii.
Ion bogaiciuc:
Pl-ul nu a inaintat conditii grele de acceptat pentru parcursul european, dar pentru sefiilor sint greu de acceptat, avind frica sa nu nimerasca la racoare odata cu reformarea just
Raportează
Vlad Corobceanu la 01/27 19:14:
alaturi e razboi dar noi ne jucam de-a politica moldoveneasca si partajarea functiilor in stat.
Iuliana Cantaragiu:
Durata de viata a unui guvern minoritar nu este mare. Iar acest lucru inseamna instabilitate si neatractivitate pt investitori. Oricand putem sa ne asteptam la alegeri anticipate.